Let Love Host the Party!

torsdag 19 januari 2012

TOMS igen!

Bon Soir mes amis!:)

Jag har såån huvudvärk idag och den vill inte försvinna...grr :( Får vila mig i bättre form till imorgon. Då är det veckans absolut favvodag nummer ett och jag och min underbara mamma ska ha en mysig tjejkväll med middag och bio- härligt härligt!:)

Hoppas ni mår bra ikväll och har en härlig feelgoodkänsla :)

Jag älskar verkligen märket TOMS och allt dom gör och står för. Skorna är otroligt snygga och sååå sköna. Jag har alltid med mig ett par när jag reser iväg till någon stor stad, för dom är verkligen underbart sköna att promenera i. I USA kan man hitta dom på alla möjliga affärer. Även den fantastiska mataffären Wholefoods har dom. Like!:) I Göteborg kan man hitta godingarna på Sally Jones. Vad tycker ni om märket?

Kolla in dessa! I Totally looooove these!:) Och glöm inte av:
"With every pair you purchase, TOMS will give a pair of new shoes to a child in need. One for One". 

Sov sött sen alla söta små bloggisar!

KRAM





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar