Let Love Host the Party!

måndag 16 januari 2012

Ny vecka!

Hej nya vecka!:)

Återigen en ny vecka fullt med en massa nya utmaningar. Like!:)
Efter en underbar helg tillsammans med min älskade skatt och min underbara familj har jag en massa energi och det är såå härligt.

Ett av mina nyårslöften var att försöka minska eller sluta helt med socker i min kost. För mig som är fullkomligt galen i choklad släpper "The Body Shop" en ny serie med hudvårdsprodukter med doft av choklad :) Serien innehåller sju olika chokladdoftande produkter med bland annat Shower Creme och Body Butter. Snart kan man testa ifall dessa godingar är lika bra som de låter. Produkterna släpps i slutet av månaden och jag ska definitivt inhandla minst en av dom.

Choklad ska ju inte bara vara bra för själen utan är också en återkommande ingrediens i skönhetsprodukter. Jag gillar det skarpt! Vad tycker ni söta bloggisar?

Girls, lets go chocoholic :)

Ha en bra start på denna underbara vecka.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar