Let Love Host the Party!

måndag 2 januari 2012

Make every day New Years Day!

Hillo januari och nya vecka!:)

Det är en ny dag, nytt år och en massa nya möjligheter :) Like!

Visst är det underbart att få ett nytt år, tillfälle att reflektera över det förra året som gick, sätta upp nya mål, visioner, framtidsdrömmar och önskningar :) Mitt nyårslöfte är att komma i balans och i mitt livs bästa form ever. Jag ska göra allt för att må så bra man kan, inte bara leva för helgerna utan för varje dag. Göra de där små extra sakerna i vardagen som gör varje dag unik och underbar!:) Jag vill bli mer mindful i allting jag gör!

Det är något speciellt med nyårsafton och jag älskar denna dagen. Det ger en tillfälle att reflektera på vad man har för intentioner på det kommande året och vad man vill uppnå. Varje år brukar jag reflektera över de saker jag är tacksam för och alla de stunder som man kände sig så där lycklig! Jag brukar sedan tänka på de saker som jag vill lägga bakom mig och ta nya tag i det nya året. Jag gillar uttrycket: "Make every day New Years Day". Något som jag absolut ska bli bättre på.

Vad har ni för drömmar och mål för det nya året?

Ha en strålande start på denna vecka alla söta bloggisar!:)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar