Let Love Host the Party!

onsdag 4 januari 2012

Min stora Makeup kärlek!

Hillo lilla lördag!

Hoppas ni mår bra och att ni inte har blåst bort. Galet vilken storm det har varit inatt. Det får bli många kaffekoppar för mig idag. Moi sov inte så gott i natt och jag är riktigt trött.

Jag har många Makeup kärlekar men en absolut favorit som är ett måste i varje fashionistas badrumsskåp är fantastiska "Seche Vite". Detta underbara överlack har hyllats av många och jag förstår precis varför. Det är inte som vanliga överlack och du kommer märka hur fin glans ditt färgade lack får :)

Tricket är att applicera lacket när ditt färgade fortfarande är fuktigt. Manikyren kommer att hålla mycket längre och gör naglarna starka! Me like!:) Girls ni måste testa denna lilla favorit :) Jag brukar handla mitt lack på Åhlens.

Nu lunch, senare mysig bio tillsammans med min skatt och mina fina föräldrar.

Enjoy och ha en fantastisk dag alla söta små bloggisar.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar