Let Love Host the Party!

måndag 16 januari 2012

Essie Spring collection 2012!

Hillo alla söta bloggisar!:)

Alla som känner mig vet att jag älskar nagellack och särskilt av märket Essie. Jag är sååå glad att märket äntligen har kommit till Sverige, så jag slipper bunkra upp ett lager vid varje USA besök.

Just nu har Marie Serneholt en underbar tävling där man kan vinna ett Essie kit. Like!:) Girls, gå in och kika :)

Vårens kollektion från Essie har 6 helt ljuvliga färger. Vårkollektionen för 2012 känns som en fullkomlig perfektion. Jag älskar alla färger i just den här kollektionen. Den består av:

*Navigate Her (en fräsch ljusgrön färg)
*Orange, Its Obvious! (orange färg)
*Olé Caliente (rödorange färg)
*Tour de Finance (fuschia skimmer)
*To Buy or Not To Buy (ljus lavender skimmer)
*A Crewded Interest (pastellig persikorosa)

Finns att köpa i februari. Jag kan knappt vänta :) Kommer köpa alla färger!:)

Ha en fortsatt fin kväll!:)

KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar