Let Love Host the Party!

måndag 9 januari 2012

Ny vecka nya utmaningar!

Hillo måndag och nya januarivecka!:)

Ännu en ny vecka som innebär nya utmaningar, en massa kärlek och glädje!:)

Hur mår ni sweeties?
Vilken underbar Trettonhelg jag har haft...ville aldrig att den skulle ta slut!:) Vi firade helgen med bland annat ett besök på fantastiska Bon. Det är min absolut favvorestaurang just nu och man får en sån där härlig känsla när man är där. Love it!

Min fina vän Louise har ett par örhängen som jag inte kunde sluta stirra på. Helt fantastiskt vackra. Alla som känner mig vet att jag är fullkomligt galen i allt som glittrar :) Dessa små underbara verk glittrar verkligen. Örhängena kommer från det brasilianska märket "Caleidoscopio". Det är två systrar och deras mamma som designar smyckena och det var längesedan jag blev så hooked på något som dessa fantastiska verk. Alla smycken är handgjorda och med en blandning av olika material som silver, brasilianska stenar, pärlor, kokosnöt och swarovskikristaller. Smyckena kommer i små fina förpackningar tillsammans med en guide hur man ska vårda dessa godingar. Ett par örhängen från Caleidoscopio är absolut på min önskelista :)

Du hittar dessa underbara verk på bland annat NK.

Ha en strålande dag alla fina och gör något alldeles speciellt med denna måndag :)

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar