Let Love Host the Party!

måndag 23 januari 2012

Bojour mes ami!

Hej alla fina bloggisar!:)

Hoppas ni strålar och mår bra denna januarimåndag :) Jag kom knappt upp i sängen imorse och jag har behövt sååå mycket kaffe idag för att vakna till.

Mitt måndagstips den här vintriga måndagen är en underbart ljuvlig mask som definitivt kommer göra din hud mycket klarare och få mer lyster. Namnet: "Deep Down Detox" mask. Även huden behöver en rejäl omstart att rena ut slaggprodukter och masken verkar avgiftande. Masken kommer att balansera din hud och den kommer få en otroligt fin lyster :) Like!:) Den innehåller apelsin som bekämpar en trött och stressad hud och den innehåller även Bergamott som är naturligt antiseptisk som hjälper till att rengöra och dra samman porerna. Du kan använda godingen 1 till 3 gånger per vecka. Voila! Unna dig den här när du känner dig lite glåmig i huden och jag lovar att det kommer att synas :)

Nu en långpromenad med min älskade skatt, senare hemlagad pasta med grönsaker och kalkonkorv.

Njut av kvällen alla fina!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar