Let Love Host the Party!

fredag 20 januari 2012

Childhood

God morgon fredag och veckans absolut bästa dag!:)

Hoppas ni mår bra alla söta bloggisar. Jag mår såå bra idag och det är underbart :)

Alla som känner mig vet att jag är tokig i armband. Nu har EverSilver designat en mängd armband till förmån för Childhood. Armbanden heter "Flower" och kostar 850 kr där 100 kr går till Childhood. Dom finns i en massa fina färger och man får sånt stort ha begär av dessa godingar. Jag gillar verkligen att fler och fler designar och tillverkar smycken, kläder etc åt något som verkligen behövs. Konsumtionen blir då något väldigt bra!:) Like! Jag hade gärna haft en av varje färg :) Vilket tycker ni är finast?

Ha en strålande fredag och gör dagen till något alldeles speciellt :)

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar