Let Love Host the Party!

tisdag 10 januari 2012

10% på Pinkoholic!

Hillo girls!

Alla som känner mig vet att jag är fullkomligt galen i rosa. Det nya svenska märket "Pinkoholic" gör fantastiskt snygga träningskläder. Like!:) Jag brukar alltid passa på att handla snygga outfits när jag är i USA, så jag gillar att det äntligen har kommit ett svenskt märke med en massa snygga träningskläder och som dessutom är rosa.

Pinkoholic har en mängd fina saker, sköna luvtröjor, sport bh, mjukisbyxor, shorts, vattenflaskor m.m. Plaggen är galet söta och är dekorerade med Swarowskikristaller och sidenband.

Pinkoholic ger mina läsare 10% i rabatt på hela sortimentet januari ut :) Det enda du behöver göra är att skriva "LISA" med stora bokstäver i beställningen (rabattkod) på deras webshop: http://www.pinkoholic.se/webshop/  Girls ni måste kika in kollektionen!:)

Jag ska slå till på ett par mjukisbyxor!:)

Ha en stålande dag alla fina!

KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar