Let Love Host the Party!

tisdag 31 januari 2012

Laura Mercier!

God morgon fina ni!

Hoppas ni mår bra och vaknade utvilade imorse. Solen strålar ute och det är verkligen Sibirienkyla...brrr!
Jag längtar så mycket efter vår och värme nu. Är så trött på kyla. Tills dess får jag drömma mig bort bland alla härliga vårnyheter som har kommit.

Laura Mercier är verkligen en stor favorit hos mig och jag tycker personligen att hennes produkter är så härliga som dessutom doftar helt ljuvligt. Nu är det även lack-premiär för Laura Mercier. Hon laserar sitt helt nya nagellack i februari. Vårkollektionen för 2012 innehåller fem nyanser i limited edition och ska vara helt fria från formaldehyd och toluen, vilket är ganska viktigt för många skönhetsälskare. Dessa små söta godingar kostar 169 kr styck och finns bland annat att köpa på härliga Cow parfymeri. 

Nyanserna till lacken heter Flamingo, Sizzle, Oh La La, Luscious och Cabana. 

På Laura Merciers hemsida kan man läsa: "Fans of the brand will be love-struck with the new pink nail polish collection". 

Visst ser dom fina ut?:)

Ha en strålande tisdag alla vackra bloggisar!:)

KRAM


1 kommentar: