Let Love Host the Party!

lördag 28 januari 2012

Sweet Delicious!

Good morgon alla söta bloggisar!

Hoppas ni mår bra och vaknade riktigt utvilade denna lördag :) Jag är lite trött idag, så det kommer behövas en massa kaffe idag :)

Hittade den här underbara vårnyheten på parfymsajten fragrantica.com. Det är fantastiska DNKY som kommer med tre nya delikata dofter som kommer finnas i begränsad upplaga. 

*"DKNY Sweet Delicious Pink macaroon" med inslag av granatäpple, rosa marzipan, nektarin och tonkabönor.
*"DKNY Seet delicious Tart key lime" som har noter av madarin, violblad, citronpaj och neroli.
*"DKNY Sweet delicious Creamy meringue" som har inslag av passionsblomma, mysk, citronkräm och crepe suzette. 

Visst låter dessa godingar helt underbara och känns snarare som efterrätter än parfymer. Jag är ju fullkomligt galen i allt som är sött, så jag tror att dessa kommer passa mig utmärkt :) Flaskorna kommer i söta pastellfärger och passar våren perfekt. 

Jag vet inte ifall dessa godingar kommer till Sverige, men hoppas verkligen på det!:)

Ha en strålande lördag så ses vi snart igen.

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar