Let Love Host the Party!

onsdag 25 januari 2012

Mermaids Dream!

Good morgon söta bloggisar!:) 

Hoppas ni strålar och mår bra :) Jag vaknade innan klockan ringde imorse och jag har en massa härlig energi idag. Like!

Igår, underbar chillaxing med fantastiska Johanna. Hon är en sån vän som ger en så mycket härlig feel good och energi- underbart underbart!

Jag fullkomligt älskar nagellack i alla färger! Nu har fantastiska Deborah Lippman kommit med en ny serie lagom till att våren sakta smyger sig fram. Kollektionen heter "Mermaids Dream". Deborah Lippmans prisbelönta serie av skönhet skapades som ett resultat av hennes arbete med bland annat Cher och Sarah Jessica Parker. Nagellacket ingår i serien Core-Line kollektionen. Dessa underbara lack skimmrar i guldblått, turkos, rosa m.m. Namnet talar verkligen sitt rätta språk: Mermaids Dream!:) Jag vet vilken färg jag ska handla :) Detta är absolut dagens ha-begär.

Ha en fantastisk dag så ses vi lite senare.

KRAM






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar