Let Love Host the Party!

fredag 6 januari 2012

God morgon Trettondag!

Hi love bugs!:)

Här strålar solen över ett härligt Göteborg- underbart underbart!!! Jag och min skatt har precis ätit en lyxig frukost med både nybakade frallor, juice och en stooor latte :) Snart iväg till gymmet för lite härlig träning. Senare ikväll mysig middag på underbara Bon tillsammans med ett par vänner.

Läste precis att Versace följer upp sin höstkollektion för H&M och gör en "cruise collection" som släpps den 19e januari. Jag ser fram emot en vårig kollektion med vita jeans, en massa härliga färger och mönster. Smyckena till kollektionen ska vara lite barnsliga och med en hel del fjärilar. Jag som älskar fjärilar :) Like! Kläderna ska vara lätta, somriga och flickiga vilket jag gillar skarpt. Kollektionen kommer enbart att säljas online, så se till att barrikera er framför skärmen den 19:e :)

Nu ser vi till att göra något alldeles speciellt av den här härliga dagen :)

See you later girls!:)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar