Let Love Host the Party!

söndag 15 april 2012

Veckans pep!

Good morning beauties!

Full av energi idag som jag tror beror dels på en underbar helg med en massa feelgood och att dessutom raw fooden som börjar ge mig så otroligt mycket energi och kraft. Första veckan var ganska tuff och jag frös väldigt mycket och kände mig nästan sjuk. Visste ni att det tar kroppen 3 dagar att detoxa sig och bli av med alla gifter i kroppen?! Efter det kommer man känna sig piggare och mer kraftfull. Jag ser fram emot en ny vecka med en massa nya utmaningar framför mig.

Veckans peptalk från fantastiska Olof Röhlander handlar om konsten att vilja vara där man är. Det handlar inte om vad du har eller vad du är. Det handlar om att lära sig uppskatta det också. Att lära sig vilja vara där man är, och ändå kunna ha mål för framtiden. Du kan ha ett fint hus. Du kan ha ett bra jobb. Du kan ha en snäll man eller fru. Men lycklig blir du nog inte förrän du lär dig att vilja vara den du är.
Var den du är idag. Träna på att vilja vara just där. - Olof Röhlander.

Önskar dig en fantastisk måndag!:)

Nu fångar vi dagen girls.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar