Let Love Host the Party!

måndag 2 april 2012

Ny vecka!

Hillo love bugs and hello April!:)

Ny månad, ny vecka och en massa nya utmaningar står för dörren! Den här veckan är det även påsk vilket jag verkligen älskar. Det är något speciellt med påsk som får mig att stråla, le och känna en sån feel good i hela kroppen - lovely lovely!

Supersnygga Claire Danes är på framsidan av ASOS Magazine May. Jag älskar dessa bilder och den härliga tropiska känslan man får av fotona. Dessutom är kläderna gorgeous! Jag har gillat Ms Danes sedan hon var med i filmen Romeo and Juliet tillsammans med Leo DiCaprio. Älskar den här filmen och det är absolut en av mina favoriter. Kul att hon nu är aktuell med sin roll i serien Homeland.

En fortsatt strålande måndag önskar jag dig!

Nu back to business!
See U later.

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar