Let Love Host the Party!

tisdag 17 april 2012

Cleanse!

Hillo love bugs!

En strålande tisdag ute och det är en bissy bloggerska idag. Just nu är jag med i fantastiska Erica Palmcrantz Aziz "Ett lättare liv på tre veckor" där jag och åtta personer till äter raw food och tillsammans delar detta över Google + tre gånger i veckan tillsammans med Erica. Att följa programmet kan ge dig viktminskning, lättare tankar, ett ökat välbefinnande, hälsoförbättringar och en massa mer energi.

Jag måste säga att detta är det bästa jag har gjort på väldigt länge och jag älskar allt Erica står för.Detta är ett perfekt sätt att få alla verktyg som behövs för att lyckas. För mer info kika in på http://www.rawfoodbyerica.se/

Så här på vårkanten är det perfekt att göra en vårrensning och rening i kropp och själ. För att en detox ska bli så bra som möjligt, måste man tro på att det kommer gå bra och att det kommer hjälpa. När du gör en rening så märker du att du får finare hy, glansigare hår, mer energi, tar bort sockersug och andra cravings m.m. Jag är galen i gröna juicer och jag startar alltid dagen med ett stort glas grön juice. Det får mig att må bra, boostar mig och får min kropp i balans. Kan verkligen tipsa om att vårstäda kroppen innan sommaren :)

Önskar dig en forsatt strålande dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar