Let Love Host the Party!

fredag 20 april 2012

Fredag

Hillo sweeties!

Hoppas ni mår bra idag. Fredag, regn och om några timmar väntar resa ner till min skatts fina familj i Skåne på weekend tipp. Det ska bli otroligt skönt att få ladda batterierna, äta en massa god raw food, sova länge och få en massa kärlek - lovely, lovely!

Ett supergott och nyttigt raw food snack är hemmagjord Raw bar. För det behöver du ca fem stycken torkade aprikoser som du lägger i blöt i några timmar. Mixa det tillsammans med 2 dl mandlar, 5 st dadlar, lite kanel, nejlika och vatten. Mixa ihop allt och forma till bars. Perfekta att ha med i väskan när hungern slår till :)

Åh vilken NYC längtan jag har. Jag brukar åka till det stora äpplet den här tiden på året och jag älskar verkligen att vara i världens bästa stad. Jag får hålla mig i några månader till :)

Njut av fredagen alla fina!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar