Let Love Host the Party!

söndag 11 mars 2012

TOMS igen!

Bon Soir alla söta bloggisar!

Vilken underbaaaar helg det har varit!:) Vårkänslan har äntligen infunnit sig. Jag har haft en fantastisk helg tillsammans med min älskade skatt och mina underbara hundar - lovely lovely!

Åh vad jag älskar allt TOMS gör. Jag har skrivit om det innan - TOMS expanderar nämligen till solglasögon! Big like!:) Känslan är verkligen "feel good" och "look good" på dessa godbitar. Jag är fullkomligt galen i TOMS skor och tycker dessa både är otroligt snygga och fantastiskt sköna. Skorna är ett måste i varje resväska. Sen gillar jag verkligen idén som märket står för, nämligen "One for One", för varje par skor du köper, ett par likadana skor går till ett barn som behöver skor. Idag har över en miljon skor getts till barn runt om i världen. Detta bara för att fantastiska Blake Mycoskie startade TOMS. Han har inspirerat ett flertal att ändra sin business till inte bara att klä människor snyggt, utan också faktiskt göra något bra åt de, att ändra världen runt om oss.

Nu har även denna fantastiska man valt att gå från fötter till ögon. Genom att köpa ett par solglasögon, som är galet snygga, kommer Blake och TOMS ge en person gåvan att kunna se, vare sig det gäller en ögon operation eller ett par glasögon. Man kan läsa på hemsidan om detta stora problem i världen som nu Blake uppmärksammar. Mer än 18 miljoner barn runt om i världen är blinda eller har väldigt dålig syn.

Lagom till att solen börjar kika fram, är det perfekt att handla ett par solglasögon som faktiskt gör skillnad i världen. Tanken på att man har hjälpt en person att kunna se varje gång man har på sig sina snygga glasögon är fantastisk tycker jag :) Vad tycker ni söta bloggisar?







Ha en riktigt mysig fortsättning på söndagen sweeties!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar