Let Love Host the Party!

lördag 3 mars 2012

Banana Republic!

Good morning love bugs!:)

Hoppas ni mår bra den här underbara lördagen. Solen strålar ute, det är vår i luften och jag har precis ätit en underbar frukost tillsammans med min älskade skatt. Snart väntar en mysig tjejträff med mina underbara kollegor. Det blir en härlig brunch hemma hos vackraste Johanna :) Like!

Jag älskar verkligen Banana Republic och besöker alltid den här affären när jag är i USA. Nyligen hade dom en fashion show på ett flygplan 30.000 feet över marken. Hur coolt är inte det här!? Banana Republic lansserar deras nya "Mad Men Collection" och det gjorde dom tillsammans med Virgin America genom en runway show på ett flygplan från NYC till LA. Modeller gick 30.000 feet över marken, där publiken satt och njöt av Bloody Mary´s och goda sallader samtidigt som dom kunde njuta av kollektionen. Nedan är lite bilder från Virgin Americas Facebook sida, där du kan se lite hur det såg ut :)





Bilder från Virgin America´s Facebook page


Ha en strålande start på denna lördag sweeties!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar