Let Love Host the Party!

torsdag 1 mars 2012

Raw food by Erica!

Bon Soir söta bloggisar!:)

Hoppas ni njuter av kvällen.

Idag firar underbara Ekostore 5 år i Göteborg. Det firades med en VIP-kväll med en massa härliga erbjudande. Dessutom var min favorit, Erica Palmecratnz Aziz där och visade upp sina nya produkter och hon bjöd dessutom på en massa godsaker.

Erica har nu kommit med sina egna produkter, nämligen "Raw food by Erica". Hon har nu lanserat en ny linje med superfoods av högsta kvalite´. Jag köpte med mig Acai, Hampafrön, Chia seeds och Inca berries. Yummie! Jag måste säga att det lyser om henne och jag tror mycket på vad vi stoppar i oss, påverkar vårt yttre. Det märks verkligen att hon äter bra mat :)

Ha en fortsatt fin kväll :)

KRAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar