Let Love Host the Party!

fredag 30 mars 2012

Kate bär Stella!

Tjingeling bästa fredagen!

Åh veckans bästa dag är här, solen strålar ute och jag började dagen med en underbar massage! Like!:) Det är de där små sakerna i vardagen som gör så mycket för välbefinnandet och massage är definitivt en sak som jag försöker unna mig för att förgylla dagen.

Tidigare i veckan skymtades snygga Kate Moss i norra London bära Stella McCartney´s Falabella Clutch. Jag älskar hennes outfit på den här bilden. Den snygga clutchen kostar runt 454 pund och är verkligen en favorit bland kändiseliten. Väskan har skymtats på en mängd kändisar i år i både stor och liten storlek. Who can blame them, den är ju galet snygg!:) Eller vad tycker ni söta bloggisar?

En strålande fredag önskar jag er.

KRAM

Bild från RFCA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar