Let Love Host the Party!

söndag 4 mars 2012

Ralph Lauren!

Todeloo alla söta bloggisar!:)

Hoppas ni njuter av helgen :)
Det är vår i luften och som jag längtar nu. Om två veckor bär det av till fantastiska Paris och jag hoppas kunna få en försmak av våren där - lovely lovely!

Jag älskar dofter och en av mina favoriter är Ralph Lauren Blue. Den finns inte att få tag på i Europa men ett säkert ställe är Macys i USA :) Får alltid bunkra när jag är där. Jag tycker generellt att Ralph Lauren har väldigt goda dofter.

Ralph Lauren lanserar en ny serie parfymer i april, nämligen "Big pony collection". Flaskorna är som vanligt supersöta och dofterna ska vara fräscha, gröna, vitblommiga och apelsinblommiga. Serien kommer att finnas tillgängliga i butik från den 14 april. Lägg in detta i almanackan :) Jag kommer definitivt inte att missa det. Underbart med nya dofter till våren :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar