Let Love Host the Party!

tisdag 27 mars 2012

All we need is love!

Good morning love bugs!:)
Mår ni bra sweeties?

Det är så viktigt att fylla sitt liv med kärlek och positivitet och sånt som gör att man mår bra och strålar. Det som är viktigast i livet är att man har hälsan, familjen, vännerna och en massa kärlek att fylla livet med. Jag försöker verkligen fylla mina dagar med små saker som får en att bli lycklig, som en lång lyxig och nyttig frukost, yoga innan jobbet, vårblommor på soffbordet, god mat, långpromenader med våra fina hundar Ben & Elton - allt som gör att man får en underbar feel good i kroppen!

Det är så viktigt att inte glömma av dessa små saker när man springer iväg, jobbar, stressar för att hinna med allt och är mitt i eckorrehjulet.

Något som gör mig väldigt glad just nu är vårvädret och allt underbart vårmode som syns i varenda butik i vår lilla stad. Jag är fullkomligt galen i pastellfärger och allt som hör våren till och njuter verkligen av att ha på mig dessa färger. Korallfärger och mint är två favoriter hos mig just nu och min är verkligen vårens modefärg.

Nedan är några skönhetsfavoriter just nu.
Essie nagellack i färgen Mint candy apple, Palladium skor, klänning FAV, boots Topshop, örhängen Topshop, Sjal Vintage By Fe, sandaler Michael Kors.

En strålande dag önskar jag dig!
KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar