Let Love Host the Party!

måndag 19 mars 2012

Home sweet home!

Bon Soir söta bloggisar!

Hoppas ni har haft en fab helg och start på denna vecka :)
Jag är nyss hemkommen från ett fantastiskt Paris. En lång weekend full av en massa modeinspiration, fantastiska skyltfönster, snygga väskor i mängder, kärlek, en massa champagne, mat i toppklass och underbart sällskap med de allra bästa - lovely lovely.

För alla söta som inte har varit i Paris, åk dit :) Det är en otroligt vacker stad med en massa fina gamla byggnader, mode i toppklass, mat i guide de michelin klass och en massa romantik i luften!

Vi besökte bland annat det här stället: www.laduree.fr
Det här underbara stället är mest kända för sina otroligt fina och goda bakverk och speciellt för deras Macarons. Yummie!:) Jag fick med mig både macarons och doftljus. Jag har hört att denna goding ska öppna i Stockholm. Någon som vet?


Shoppade en hel del i Europas modehuvudstad och fick bland annat med mig dessa godsaker: Chanel Vernis i färgen "Blue Boy" och ett supersnyggt rött Iphone case från Furla. Like!:)

En fantastisk kväll önskar jag dig.

See U later!
KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar