Let Love Host the Party!

måndag 19 december 2011

Vardagslyx!

Jag är fullkomligt galen i duschkrämer!:) Den perfekta duschkrämen ska dofta gott och ge ett härligt lödder. Dessutom får gärna flaskan vara snygg :) Jag tycker det är ett härligt sätt att lyxa till vardagen lite extra (älskar vardagslyx):

Mina favoriter är Philosophy shower gel och Molton Brown. Dom är "the best of the best" och doftar ljuvligt. Philosophy finns att beställa på Cow Parfymeri och kostar ett par hundra. Har du däremot vägarna förbi USA kan du handla dom för mer än halva priset!:) Like! Det blir att bunkra i sommar :)

Molton Brown är ett brittiskt lyxmärke inom skönhet och jag tycker om alla deras dofter. Jag brukar beställa deras godingar på strawberrynet. com :)

Till jul passar den här godingen perfekt till morgonduschen :)

Vilka är era duschkrämsfavoriter?

KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar