Let Love Host the Party!

onsdag 14 december 2011

Dagens skönhetstips

Hej alla fina där ute!:)

Hoppas ni har haft en alldeles strålande dag so far :)

Jag har precis varit hos underbara Lotta Wall på Lilla kliniken i Kungsbacka. Jag fick en fantastisk spa massage och det löste upp en massa spänningar i rygg och nacke, såååå skönt!:)

Eftersom jag fullkomligt älskar Nimue och alla deras produkter, köpte jag Nimue NAD som är ett näringspreparat för invärtes bruk. Det som vi ger kroppen inifrån syns även på utsidan. Lotta Wall på Lilla kliniken fullkomligt älskar dessa små mirakelkapslar och hon är såld. 

NAD kapseln verkar genom att tillföra kroppen näringskoncentrat, som stödjer leverns reningsprocess, det ger cellerna energi, och skyddar DNA strängarna samt ger anti-oxidanter vilket motverkar fria radikaler. När man har använt dom en tid märker man skillnad på huden, sår läker lättare, ögonen blir klarare, man får mer energi och man håller sig friskare!:) Me like!:)

Återkommer senare med betyg!:) Får se ifall jag blir lika såld på kapslarna som på Nimues hudvård :)

Ha en fin kväll alla fina!:)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar