Let Love Host the Party!

måndag 19 december 2011

Årets julklapp!

Goood morgon alla fina!:)

Som ni kanske vet är årets julklapp en färdigpackad matkasse. Jag har inte testat det än och vet inte ifall det är något för mig. Jag gillar inte att känna mig begränsad vad jag ska äta i veckan. Något som jag däremot skulle vilja testa är Reneé Voltaires frukostkasse som man kan beställa via mathem.

Jag är fullkomligt galen i frukostar och tycker att det är dagens absolut bästa och viktigaste mål!:) Gillar alla produkter från Reneé Voltaires sortiment, så ska verkligen testa denna lilla godingen från mathem. Enligt mathem är det en kasse som innehåller både nyttig och snabb frukost som passar både för den som tränar och den som behöver en bra frukost för att klara en dag på jobbet!:) Like!

Har ni testat konceptet?

Ha nu en alldeles strålande dag alla fina!:)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar