Let Love Host the Party!

söndag 18 december 2011

Tjingeling 4:e advent

Tjingeling raringar!:)

Tillbaka igen efter en bissy helg med en massa mys med min skatt och underbara familj. Älskade syster kommer hem ikväll och kommer fira jul tillsammans med oss, Me like! Knappt så hon kom iväg pga av all snö i de vackra bergen i Verbier!

Imorse började jag den här söndagen på absolut bästa sätt, med amerikansk frukost på ljuvliga Egg & Milk tillsammans med min skatt!:)

Senare idag väntar mysigt lussebak tillsammans med Louise&Nicke :)

Till julen hör mysiga filmer tycker jag och min absolut favvofilm är underbara "The Holiday" Mysigaste julfilmen ever :) Har ni inte sett den, så hyr den bums!:)

Ha en alldeles strålande 4:e advent alla fina och se till att krama alla nära och kära extra mycket!:)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar