Let Love Host the Party!

söndag 25 december 2011

En liten julhälsning från Skåne

Hej alla vackra!
Hoppas ni har haft en underbar julhelg so far med en massa god mat och mycket kärlek!:) Det har jag :) Det var en magisk julafton igår tillsammans med min älskade skatt, min helt underbara familj och min fina släkt.

Det blev en klassisk julfrukost med hembakat vörtbröd, gröt, varm choklad och en massa goda pålägg. Senare glöggmys, ett fantastiskt gott julbord, paketöppning, fika med sju sorters kakor, gröt och rim, mera mat och en massa kärlek!:)

Vad fick jag i julklapp? En massa fint. Min älskade skatt hade varit och köpt ett underbart vackert halssmycke från Sophie by Sophie och en Marc Jacobs plånbok. Me like!:) Från min familj blev det skönhet för hela slanten; en massa olika behandlingar hos fantastiska "Lilla Kliniken" i Kungsbacka, Nimue ansiktsmasker, handkräm, ansiktskräm etc.

Lycka är att få vara med hela familjen och alla man älskar vid jul :)

Önskar er alla en fortsatt god jul!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar