Let Love Host the Party!

måndag 28 november 2011

Hillo alla söta!

Hej nya vecka!

Vilket fantastiskt väder det är ute idag, frisk och krispig luft och en massa sol!:) Kan inte bli en bättre start på veckan :)

Igår var det första advent, fast det är svårt att förstå det med tanke på det milda vädret, är det ju så otroligt trevligt att adventsmysa med glögg och allt som hör till. Igår hade jag och min skatt en mysig biokväll. Filmen vi såg var en riktig feel good film, nämligen "I dont know how she does it" med fantastiska Sarah Jessica Parker i huvudrollen. En underbar film som jag varmt rekommendera.

För att komma i lite mer julstämning så lyssnar jag just nu på Michael Bublé s underbara julskiva :)
Får se ifall jag orkar baka saffransbullar idag. Är ju sååå himla sugen på att baka! Recept kommer senare :)

Ha en amazing måndag alla fina!:)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar