Let Love Host the Party!

måndag 7 maj 2012

Veckans pepp!

God morgon mes amis!:)

Åh vad jag har njutit av helgen. Ville aldrig att den skulle ta slut!

Nu måndag, ny vecka och en massa nya utmaningar.
Veckans pepp handlar om att stanna upp. "Jag har fått lära mig att en resa är bra på tre sätt. Först har du något att längta till. Sen njuter du under tiden. Slutligen har du minnena kvar efteråt. Den som har varit på resa har alltid något att berätta, som någon filosof sa.

Det hänger ihop det där med mål och resa, kombinationen av de två är det som är grejen. Är du bättre på själva resan än att lokalisera målet? Eller är du liksom jag bättre på det omvända?

Vad behöver du bli bättre på, något att se fram emot eller att njuta mer av resan? För det är kombinationen av mål och resa som är grejen. Till nästa resa. Vilken är din?" - Olof Röhlander

Om mindre än två veckor åker jag och min skatt på en underbar escape till Kreta för en veckas, vila, sol, bad och bara ha semester och jag ska njuta hela tiden!:)

Önskar er en underbar måndag!:)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar