Let Love Host the Party!

onsdag 1 februari 2012

Hej Första Februari!

Hillo love bugs!

Ny månad och nya utmaningar väntar och jag vill att den här månaden ska vara full av kärlek, energi och en massa nyttigheter :) Det ska jag se till att det blir också :)

Jag älskar dofter och har en hel del olika favoriter. En favorit på somrarna har varit Escadas olika editions. Nu lanserar Escada tre nya dofter med inslag av olika doftnoter. Flaskorna är sig lika, färgglada och söta. De nya dofterna är:

Sexy Graffiti - inspirerad av New York, fest där cocktails flödar.
Noterna i denna parfym är jordgubbar, hallon, rosa grapefrukt, liljekonvalj, mysk och vanilj. 

Rockin Rio - inspirerad av den ultimata semestercocktailen.
Noterna i denna parfym är mandarin, papaya, Pina Colada, persika och sandelträ

Island Kiss - inspirerad av de avslappnade dagarna vid stranden i de Karibiska havet, sand, sol och vatten.
Noterna i denna parfym är apelsin, passionsblomma, mango, magnolia och mysktoner

Parfymerna kostar från 395 kr och finns på bland annat Kicks.

Jag gillar hur dofter påverkar sinnet. Vissa parfymer som jag har triggar härliga minnen, andra personer osv. Jag kommer definitivt att testa någon av dessa sötsaker :)

Vilken doft passar er söta bloggisar? I think I will go with the NYC one :)

Ha en fantastisk kväll alla fina!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar